Results 1 to 3 of 3
    Forum Regular

Hvilket bilbur er best for min lille hund?

Hei! Jeg har en liten hund (en chihuahua), og jeg lurer på hva som er det beste bilburet for henne. Jeg vil ha noe som er sikkert, men samtidig ikke for stort eller tungt. Jeg har sett på noen bur, men de virker enten for store eller for vanskelige å montere. Noen som har tips til hva jeg bør se etter? Jeg vil gjerne ha noe som er enkelt å sette opp og ta ned, siden jeg bruker bilen til både jobb og fritid. Jeg er også litt bekymret for at buret skal ta for mye plass i bagasjerommet. Hva har dere erfaringer med?

Forum Regular
    Hei! Jeg har en liten hund selv, og jeg valgte et lettvektsbur i plast med god ventilasjon. Det er enkelt å montere, og det føles veldig sikkert under kjøring. Jeg fant mitt bur her: Bilbur til hund. De har flere modeller som passer til små hunder, så det er verdt å sjekke ut. Jeg liker spesielt at buret mitt har justerbare festemidler, slik at det kan tilpasses ulike biler. En annen ting jeg lærte er at det er viktig å sjekke at buret har god bunnstabilitet – det gjør kjøringen mye tryggere for hunden min.

Forum Regular
    Jeg synes det er viktig å tenke på både sikkerhet og praktiskhet. Jeg har et bur med avtakbar bunn, noe som gjør det superenkelt å rengjøre etter turer. Jeg la også til en myk matte i bunnen for ekstra komfort. En annen ting jeg lærte er at det er lurt å sjekke at buret har god ventilasjon – det gjør kjøringen mer behagelig for hunden min. Jeg plasserer også buret slik at hunden kan se ut av vinduet under kjøring, noe som hjelper på stresset hennes.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)